Om klanten de beste service te bieden moeten organisaties een persoonlijke relatie opbouwen met hun klanten. Met Dynamics 365 for Customer Insights kunt u gegevens verbinden uit verschillende transactie-, gedrags- en observatiebronnen om een uniek 360 graden klantbeeld te vervaardigen en zo een persoonlijke relatie op te bouwen. Met alle verkregen inzichten kunt u uw klanten meer bieden voor een optimale klantbeleving.
Dynamics 365 for Customer Insights is de bron waar alle gegevens van uw klanten en hun interacties met uw organisatie of merk samenkomen. Door het maken van de juiste koppelingen met verschillende bronnen en systemen binnen uw organisatie krijgt u een compleet en volledig beeld van uw klanten. Het combineert zowel interne order en CRM systemen als website bezoek en andere gedrag. Op basis van dit inzicht kan Customer Insights potentiële en bestaande klanten automatisch koppelen aan de door u gemaakte klantprofielen en vervolgacties hier aan koppelen. Dit zorgt ervoor dat u geen lead en kans mist. Alle databronnen die interacties met u klanten bevat kan gekoppeld worden aan Dynamics 365 for Customer Insights.
Met Dynamics 365 Customer Insights leert u uw klant niet alleen beter kennen maar ook begrijpen. Alle inzichten die u verkrijgt zorgen ervoor dat u vervolgens gerichte acties kunt opzetten. Uw klanten worden nog beter bediend en de tevredenheid wordt vergroot door het toevoegen van persoonlijke kennis.
Elke klant is uniek en wil persoonlijke aanbiedingen en aandacht. Door dashboards te creëren met Dynamics 365 for Customer Insights zien uw medewerkers snel alle relevante informatie maar ook de customer journey van deze klant. Sneller anticiperen op situaties als behoeften of pijnpunten is hierdoor mogelijk waardoor uw klantrelatie persoonlijk, relevant en versterkt wordt. Analyses maken wordt hierdoor ook eenvoudiger.
Uw collega’s van marketing, sales en serviceafdeling biedt u op maat gemaakt klantprofielen aan met Dynamics 365 for Customer Insights. Voor deze afdelingen worden er enorm veel nieuwe mogelijkheden en kansen gecreëerd met waardevolle informatie.
Het samenvoegen van data biedt eindeloze mogelijkhede. Verrijk uw klantprofielen door het toevoegen van trends, product gebruik maar ook de feedback van klanten. Realtime informatie die eenvoudig op te roepen is. Dynamics 365 Customer Insights is een intuïtief en flexibel platform. Het geeft u kant- en klare machine learning sjablonen om de beste vervolgacties en product aanbevelingen te voorspellen.
Het grote voordeel is dat alle informatie en gegevens rondom interacties verzameld worden op één centrale plek. Dynamics 365 for Customer Insights ontvangt alle gegevens vanuit verschillende softwaresystemen en koppelt dit aan het bijbehorende klantprofiel. Het doel van Dynamics 365 for Customer Insights is om één systeem te hebben binnen uw organisatie waar u eenvoudig analyses uit kunt halen tussen uw klanten en de contactmomenten met uw organisatie. Uw websitebezoeken analyseert u op dit moment waarschijnlijk met andere software dan waarmee u e-mailcampagne verstuurd. Online recensies worden ook ergens anders gedocumenteerd. Dit zijn enkele mogelijkheden die allemaal samen komen in Dynamics 365 for Customer Insights. Ander bijkomend voordeel is dat u uw tijd efficiënter kunt indelen omdat u alle relevante informatie nu kunt vinden op één centrale plek.
Elke klant is uniek en wil persoonlijke aanbiedingen en aandacht. Door dashboards te creëren met Dynamics 365 for Customer Insights zien uw medewerkers snel alle relevante informatie maar ook de customer journey van deze klant. Sneller anticiperen op situaties als behoeften of pijnpunten is hierdoor mogelijk waardoor uw klantrelatie persoonlijk, relevant en versterkt wordt. Analyses maken wordt hierdoor ook eenvoudiger.
Uw collega’s van marketing, sales en serviceafdeling biedt u op maat gemaakt klantprofielen aan met Dynamics 365 for Customer Insights. Voor deze afdelingen worden er enorm veel nieuwe mogelijkheden en kansen gecreëerd met waardevolle informatie.
Het samenvoegen van data biedt eindeloze mogelijkheden. Verrijk uw klantprofielen door het toevoegen van trends, product gebruik maar ook de feedback van klanten. Realtime informatie die eenvoudig op te roepen is. Dynamics 365 Customer Insights is een intuïtief en flexibel platform. Het geeft u kant- en klare machine learning sjablonen om de beste vervolgacties en product aanbevelingen te voorspellen.