Het creëren en optimaliseren van klantwaarde is heel belangrijk. Pixelzebra Social Matters gaat culturele organisatie hiermee helpen. Daarnaast helpt het ook om de klantenbinding en klant loyaliteit te versterken. Tevreden bezoekers blijven organisaties langer trouw en kun uiteindelijk echte ambassadeurs worden.
Klantgegevens vormen het kloppend hart van Pixelzebra Social Matters. Het verzamelen, registreren, analyseren en op de juiste manier toepassen van deze klantgegevens bepalen het succes voor culturele instellingen. Het lijkt waarschijnlijk vreemd om niet direct de programmering centraal te zetten maar juist de wensen en behoeften van de bezoekers. Uw programmering kunt u afstemmen op de wensen en behoeften van de bezoekers. De loyaliteit vanuit uw klanten zal hierdoor toenemen.
Met Pixelzebra Social Matters kunt u potentiële schenkers actief informeren en inzage geven in de geldstroom. Laat schenkers actief zien wat er gebeurt met de donatie, neem ze mee in de processen. Dit versterkt de loyaliteit richting uw organisatie.
Elke organisatie is uniek. Zo ook Pixelzebra Social Matters. Het product is volledig afgestemd op de wensen en doelstellingen binnen uw organisatie. U zult ervaren dat Pixelzebra Social Matters de hele organisatie ondersteunt en niet specifiek in één afdeling.
Elke organisatie is uniek. Zo ook Pixelzebra Social Matters. Het platform stemmen wij af op de wensen en doelstellingen binnen uw organisatie. U zult ervaren dat Pixelzebra Social Matters de hele organisatie ondersteunt en niet specifiek in één afdeling. Nieuwsgierig? Wij geven u graag geheel vrijblijvend een interactieve demo.