“De meeste standaard CRM-systemen eindigen in de figuurlijke la, omdat ze onvoldoende rekening houden met hoe mensen werken. Mijn doel is om gebruikers te laten zien dat het systeem daadwerkelijk werkt en dat je er echt iets aan hebt, zodat ze het vanzelf gaan gebruiken. Op die manier help ik klanten met het werkelijk verbeteren van hun organisatie.”
Robert is een van de oprichters en directeuren van Pixelzebra. Hij is vooral in de beginfase bij het contact met de klant betrokken en bij de grotere projecten. Hij kijkt hoe standaard CRM-software kan worden ingezet zodat de klant er werkelijk iets aan heeft. Een voorbeeld is de inzet van een eenvoudig te gebruiken mobiele app voor sales- en supportmedewerkers om in een paar woorden vast te leggen wat er met een klant is besproken, compleet met agendering van de vervolgactie. Een eenvoudige en handige aanvulling op de CRM-oplossing.
“De meeste standaard CRM-systemen eindigen in de figuurlijke la, omdat ze onvoldoende rekening houden met hoe mensen werken. Mijn doel is om gebruikers te laten zien dat het systeem daadwerkelijk werkt en dat je er echt iets aan hebt, zodat ze het vanzelf gaan gebruiken. Op die manier help ik klanten met het werkelijk verbeteren van hun organisatie.”
Robert is een van de oprichters en directeuren van Pixelzebra. Hij is vooral in de beginfase bij het contact met de klant betrokken en bij de grotere projecten. Hij kijkt hoe standaard CRM-software kan worden ingezet zodat de klant er werkelijk iets aan heeft. Een voorbeeld is de inzet van een eenvoudig te gebruiken mobiele app voor sales- en supportmedewerkers om in een paar woorden vast te leggen wat er met een klant is besproken, compleet met agendering van de vervolgactie. Een eenvoudige en handige aanvulling op de CRM-oplossing.