Pixelzebra Dynamics 365 voor een op maat gemaakt CRM systeem

Urvin Leroij

terug naar overzicht

“Bijna alles wat ik doe is gericht om onze klanten te helpen. Ik vind een open en eerlijke communicatie belangrijk, zowel naar mijn collega’s toe als naar de klant. Ik ben altijd recht door zee, omdat het prettig is als iedereen weet waar hij of zij aan toe is. Klanten kunnen bij mij terecht met al hun vragen en dankzij de korte lijnen binnen Pixelzebra kan ik cases altijd snel en zorgvuldig oplossen. Dat maakt mijn werk zo fijn.”

Urvin werkt bij Pixelzebra op de support afdeling. Hij is verantwoordelijk voor onder andere het beantwoorden van e-mails, het aanmaken van cases, het oplossen van vraagstukken, het beantwoorden vragen van klanten en collega’s en het koppelen of verwijderen van licenties aan een nieuwe gebruiker. Urvin is flexibel, analytisch, resultaatgericht, en denkt in oplossingen. Hij helpt klanten door zaken op korte termijn aan te passen.