Klanten die contact opnemen met uw organisatie verwachten dat wanneer zij een medewerker aan de telefoon hebben, die medewerker altijd een compleet overzicht heeft van de klantgegevens. Met Customer Service zorgt u ervoor dat uw medewerkers klantdata gemakkelijk kunnen opvragen, zodat zij de klant direct kunnen helpen.
Klanten, partners maar ook leveranciers kunnen met behulp van portals communiceren met uw organisatie. Een klant die een vraag heeft ingediend kan direct zien wat de status is van de vraag. Met een partner kan de communicatie bijvoorbeeld bevorderd worden door forums.
Het Self Service Platform helpt klanten hun problemen gemakkelijk zelf op te lossen met gebruiksvriendelijke selfservice-opties zoals kennisartikelen gebaseerd op hun vragen.
Omdat uw servicemedewerkers toegang hebben tot volledige informatie is het mogelijk om naast het beantwoorden van de vraag of klacht ook mogelijkheden te ontdekken voor Cross Selling of Upselling.
Pixelzebra heeft een oplossing ontwikkeld waardoor het mogelijk is om uren te registreren op de (service)projecten. Urenregistratie is ook onmisbaar voor een goede projectbeheersing.
Niets is zo belangrijk om ook te leren van uw klanten en hun feedback. Allemaal gedocumenteerd in één systeem. Mocht het nodig zijn om korte enquêtes te sturen naar uw klanten, dan regelt u dit met Dynamics 365 for Customer Service.