Ultieme service en klantbeleving

Microsoft Dynamics 365 Customer Service geeft je de informatie en inzichten om jouw klanten optimaal te bedienen. Bijvoorbeeld door veel voorkomende klantcontacten te automatiseren. Pixelzebra implementeert deze complete oplossing voor je en richt hem in op maat. Zo helpen wij je om al jouw klanten het gevoel te geven dat zij op nummer 1 staan.

hero pattern

Voor servicegerichte organisaties

Wat is Dynamics 365 Customer Service?

Microsoft Dynamics 365 Customer Service is een set oplossingen die het serviceniveau van je organisatie verhoogt. Alle informatie over je klanten en de interacties die je met ze hebt, leg je vast in één gebruiksvriendelijke oplossing. Je automatiseert terugkerende service-activiteiten en je zet AI in voor direct bruikbare adviezen die je serviceniveau verhogen. Zo krijg je een compleet beeld van je klanten, weet je altijd wat er speelt en beleven je klanten een serviceniveau dat jouw organisatie onderscheidend maakt.

De belangrijkste features

Volledig inzicht

Verhoog het niveau van je serviceverlening. Leg alle interacties centraal vast en krijg een totaalbeeld van je klanten. Mis geen kans om hen optimaal te ondersteunen. Profiteer van de kracht van AI-gestuurde begeleiding en tools voor samenwerking.

Kennisbank

Leg ervaringen, best practices en meer vast in je eigen kennisbank. Zo vind je ook in de toekomst de antwoorden die je zoekt. Krijg snel inzicht in de probleemgeschiedenis en verhoog je handelingssnelheid dankzij slimme alerts.

Selfservice Portal

Een klantvriendelijke portal waarop je klanten met jouw organisatie of afdeling communiceren. Dankzij slimme automatiseringen krijgen ze automatisch een antwoord op hun vragen en meldingen.

Omnichannel Communicatie

Houd het overzicht terwijl je je jouw klanten laat kiezen hoe ze met je communiceren: via mail, telefoon, WhatsApp of chat. Alles komt terecht bij de juiste afdeling of persoon. Zodat jullie klanten snel kunnen helpen.

Virtual Agents

Creëer een set van vragen en antwoorden over thema’s die spelen bij klanten. En laat deze communicatie met je klanten over aan virtual agents. Ontdek meer onderwerpen waarbij automatisering kan helpen, dankzij AI meekijkt en optimalisaties voorstelt.

EDSNEDSN
Fast & FluidFast & Fluid
NOC NSFNOC NSF
VoedselbankVoedselbank
NVVENVVE
Leger des HeilsLeger des Heils
EDSNEDSN
Fast & FluidFast & Fluid
NOC NSFNOC NSF
VoedselbankVoedselbank
NVVENVVE
Leger des HeilsLeger des Heils

De voordelen

  • Realtime inzicht

    Alle informatie over je klanten en de communicatie die ooit met ze heeft plaatsgevonden, vind je op één centrale plek.
  • Deel kennis

    Voorkom herhalingen. Leg vast wat je weet en leert en deel die informatie intern en extern.
  • Verhoog klanttevredenheid

    Bied je klanten meer oplossingen om antwoorden te vinden en met je organisatie in contact te komen.
  • Automatiseer

    Bespaar tijd en investeringen. Het automatiseren van klantcontacten maakt interactie makkelijker en overzichtelijker voor je klanten en voor je organisatie.

Dit is Pixelzebra

Een streepje voor

Wij gidsen middelgrote organisaties al meer dan 10 jaar naar optimale en vruchtbare klantrelaties. Wij bouwen toekomstbestendige, schaalbare en bewezen CRM-oplossingen op basis van Microsoft Dynamics. Door te implementeren in stappen vergroten we de kans op acceptatie door medewerkers. En daarmee de kans op succes.

Diederik Bos
Sales Manager
diederik.bos@pixelzebra.nl
070-8200196
Start met Dynamics 365 Customer Service
Plan een afspraak

Wij helpen je om de klanttevredenheid te verhogen en meer uit je klantcontacten te halen met Microsoft Dynamics 365 Customer Service. We helpen je het succesvol te gebruiken en leggen de basis voor de optimalisaties voor de toekomst.