Waarom Microsoft Dynamics 365 for Sales?
Het biedt uw organisatie de handvatten die nodig zijn om verder te groeien. Geef uw sales inzicht in de behoeften van de klant. Werk efficiënt en effectief samen waardoor betere beslissing kunnen worden genomen die leiden tot meer omzet.
Nieuwsgierig wat Dynamics 365 for Sales voor uw organisatie kan betekenen?
Meld u aan voor een online demonstratie.De belangrijkste voordelen:

Beter samenwerken & meer inzicht in het netwerk
Een 360-graden beeld van alle organisaties, contacten en gerelateerde activiteiten, daar draait het om in relatiebeheer. Met een centraal dossier dat voor iedereen toegankelijk is, wordt samenwerken nog meer gestimuleerd en de productiviteit verhoogd. Neem afscheid van tijdrovende zoekopdrachten om de juiste informatie te vinden.

Realtime
Analyses van uw salespipeline door gebruik te maken van realtime dashboards. U ziet welke deals gevaar lopen of juist op het punt staan te vallen. Uw sales kan efficiënt aan de slag gaan. Krijg realtime inzicht in de status van uw salespipeline aan de hand van dashboards op operationeel en management-niveau. Zie direct welke deals gevaar lopen of juist op het punt staan te vallen.

Marketing Qualified Leads
Sales en Marketing kunnen elkaar versterken door nauw samen te werken. Het systeem kan voor u werken zodat overzichtelijk ziet welke leads vanuit Marketing komen. Hierdoor weet u precies welke leads opgevolgd moeten worden.
Dynamics 365 for Sales biedt nog meer voordelen
Salesprocessen
Met behulp van een gestroomlijnd salesproces weet iedereen direct welke stappen ondernomen moeten worden om deals sneller te closen. Minimaliseer data-invoer en laat het systeem voor u werken.
PointDrive
Maak het uw salesmedewerkers gemakkelijk om presentaties te personaliseren, te delen en volgen met Office 365 en PointDrive. Informeer verkopers wanneer PointDrive-presentaties naar anderen zijn doorgestuurd zodat ze proactief nieuwe leads kunnen identificeren.
Decision Makers
Vergroot het aantal afgesloten transacties door dieper in de organisatie van de klant door te dringen en contact te leggen met medewerkers die meebeslissen over aankopen. Breng de onderlinge relaties tussen contactpersonen in beeld en ontdek wanneer ze van functie wisselen met interactieve organigrammen.