Het verhaal achter Pixelzebra

Meer uit uw klantenbestand halen

Wat doe je als je merkt dat er binnen organisaties veel behoefte is aan klantinzicht en klantcommunicatie en dat er nog weinig organisaties voor bestaan die daar een passende oplossing voor bieden? Juist, dan richt je zelf zo’n bedrijf op. En dat was precies wat Vanessa Lagas en Robert van der Kleij, beiden al vele jaren werkzaam in CRM en ICT, in 2012 deden. Zij merkten dat veel organisaties wel een groot klantenbestand hebben maar hier nog te weinig mee doen. Hierdoor blijft er veel klantpotentieel onbenut. En dat is natuurlijk zonde.

CRM Microsoft Dynamics 365 van Pixelzebra

CRM Microsoft Dynamics 365 van Pixelzebra

Effectieve aanpak

Maar wat doet Pixelzebra dan precies? Het hoofddoel van Pixelzebra is om het Microsoft platform ‘Dynamics 365’ in organisaties echt van de grond te krijgen en met impact te implementeren. Pixelzebra biedt haar klanten hierbij een stok waarmee ze een sprong voorwaarts kunnen maken in groei, klantbediening, klanteninzichten en de implementatie van Dynamics 365. Daarbij kan deze stok als hefboom dienen om mensen en processen klantgerichter te maken. Om dit zo goed mogelijk te doen, heeft Pixelzebra een sterk partnernetwerk binnen Microsoft en daarbuiten. Daarbij is Pixelzebra niet alleen maar een speler die klanten vooruit helpt met de implementatie van het platform. Pixelzebra gelooft dat er nog veel meer groeipotentie zit in bedrijven en dat je er alles aan moet doen om klantwaarde eruit te halen. Klanten blij maken en je bedrijf laten groeien, wie wil dat nu niet? De diversiteit van klantvragen en klantverwachtingen is hoog en neemt alleen maar toe. Stilstand is geen optie voor organisaties die klanten willen binden en blijven boeien. Pixelzebra heeft dan ook een bewezen effectieve aanpak om een organisatie in te richten op klantwensen.