Oplossingen

Oplossingen in elke branche

Pixelzebra biedt oplossingen op het gebied van Sales Automation, Marketing Automation, Fan Engagement, Customer Service, Project Service Automation, Customer Insights, Business Central, Professional Service, Ledenadministratie, Donatie en fondsenwerving, Marketing Automation voor Culture Sector. Ook hebben wij een aantal Marketing Connectors ontwikkeld voor Spotler, MailChimp, Hubspot en Emarses.

Met Microsoft Dynamics 365 for Sales haalt u het maximale uit uw netwerk. Relaties opbouwen, ervaringen creëren, omzet verhogen, gekwalificeerde leads generen en dat allemaal met één systeem dat naadloos samenwerkt met onder andere Office 365.

Marketing Automation brengt de wereld van marketing en software bij elkaar met als doel om meer leads te generen of om uw doelgroep actief te informeren. Met Dynamics 365 for Marketing verbetert u uw marketingresultaten en bouwt u klantenervaringen op.

Overtref de verwachtingen van uw klanten met een goede klantervaring en bouw langdurige relaties op met uw klanten. Dit kan alleen als uw organisatie anders gaat werken. Dynamics 365 for Customer Service ondersteunt uw organisatie hierbij. Met deze oplossing bouwt u vertrouwen en loyaliteit op bij uw klanten ongeacht in welke markt u opereert.

PSA, oftewel Project Service Automation is onmisbaar voor elk bedrijf dat projectmatig werkt. PSA brengt mensen en processen bij elkaar. Dit maakt het mogelijk om projecten te managen binnen de afgesproken tijd en binnen het budget.

Fans zijn er in alle soorten en maten. Er zijn fans van een merk, een beroemdheid, een klassiek concert of een sportclub. Voor elk merk, sportclub of organisatie is het belangrijk om de interactiemogelijkheden met de achterban of klanten te vergroten. Een klant kunt u eigenlijk ook zien als fan, zij zijn fan van uw product of dienst. Voor het ontwikkelen van loyale fans moet u ervoor zorgen dat uw fans betrokken zijn bij uw product. Het conversatiemodel veranderd en dat heeft effect. Hoe kunt u hierop inspelen? Dat laten wij u graag zien met onze Fan Engagement oplossing.

Om klanten de beste service te bieden moeten organisaties een persoonlijke relatie opbouwen met hun klanten. Met Dynamics 365 for Customer Insights kunt u gegevens verbinden uit verschillende transactie-, gedrags- en observatiebronnen om een uniek 360 graden klantbeeld te vervaardigen en zo een persoonlijke relatie op te bouwen. Met alle verkregen inzichten kunt u uw klanten meer bieden voor een optimale klantbeleving.

Wilt u een naadloze samenwerking tussen CRM en uw e-mail marketingprogramma? Voor veel bekende e-mailprogramma’s hebben wij een eigen koppeling ontwikkeld. Voor Spotler / Mailplus, MailChimpHubspot en Emarsys bieden wij een integratie met Dynamics 365 zodat u geen handmatige exports of imports uit te voeren.

Benieuwd hoe u meer impact kunt creëren met Pixelzebra Social Matters? Het platform hebben wij speciaal ontwikkeld voor non-profitorganisatiesculturele instellingen en branche- en ledenorganisaties.