Pixelzebra Dynamics 365 voor een op maat gemaakt CRM systeem

Diederik Bos

terug naar overzicht

“Het is geweldig, inspirerend en motiverend om iedere dag weer nieuwe dingen te leren en op te lossen. Dat geeft mij een kick. Collega’s en klanten waarderen mijn enthousiasme. Klanten komen met verschillende vragen en probleemstukken. Ik ga altijd tot het uiterste om deze te beantwoorden en op te lossen.”

Diederik is bij Pixelzebra verantwoordelijk voor support en sales. Op het gebied van support denkt Diederik maximaal mee met de klant, zodat hij een helder en duidelijk antwoord kan vinden op vragen. Bij sales is het belangrijk om de vraag bij de klant goed in te inschatten en te vertalen naar een oplossing. Daarnaast is Diederik verantwoordelijk voor het licentiebeheer en zorgt hij ervoor dat bij Pixelzebra precies bekend is wat er, wanneer bij een klant is geleverd of geleverd moet worden.

Medewerker support Diederik Bos